Beoordelingen van Mizu Sushi Tiel

Recente recensies

5.0
Miranda van de Loop
29 mei 2026

Uitstekende sushi. Heerlijk van smaak. Makkelijk online te bestellen top

Ap
29 mei 2026
A. Shalash
28 mei 2026

šŸ¤Ž

Eldik
27 mei 2026

Super lekkere sushi’s.

Chafik
25 mei 2026

Super snel bezorgd en kwaliteit is de beste van tiel!

Erica Westra
24 mei 2026

Normaal supersnelle bezorging. Nu helaas een uur en drie kwartier. Mijn trek in eten was toen al weg. Kreeg het pas om 20.50. Kan gebeuren dat het druk is, maar neem in dat geval geen bestellingen meer aan. Deze wachttijd is echt te lang en niet ok. Eten was prima maar had geen trek meer.

Nicole
21 mei 2026

Perfect!

Lucy
16 mei 2026

Duurde erg lang voor het bezorgd werd

Pien
15 mei 2026

Snelle bezorging, altijd lekker eten en nooit iets op aan te merken

Peter
14 mei 2026

Heerlijke sushi weer. Het is echt niet het beste van het beste maar gewoon dik in orde, goed gegeten!

Heerlien
11 mei 2026

Heerlijk was het allemaal weer zo fijn dat jullie weer terug van vakantie zijn, we hebben jullie gemist.

H.K.
10 mei 2026

alles perfect, zoals altijd

Bertha Hobe
10 mei 2026

Alles was heerlijk, en de bezorging was op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
8 mei 2026

Heel goed!

A. Shalash
6 mei 2026

šŸ¤Ž

Alie Janssen van Doorn
15 april 2026
Yvonne
8 april 2026

Altijd heerlijk en altijd op tijd met bezorgen! Dus super!

J. Bogaart
5 april 2026

Mooi op tijd. De sushi in de sushi un de familiebox wel wat naar een kant geschoven.

Erica Westra
5 april 2026
Ray
4 april 2026

Altijd goed

Danielle
25 maart 2026
Astrid
25 maart 2026

Lekkere sushi, goed assortiment, op tijd/ snelle levering

Liza
23 maart 2026
JA
23 maart 2026

Snelle bezorging en net zo als de laatste keren goede kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R de Groot
23 maart 2026

was echt super lekker, bezorging was echt veel sneller dan ik gewnd ben zeker voor een zondag, kortom ik was meer dan tevreden ga zo door love you guys

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
22 maart 2026

Gewoon de beste sushi in de Betuwe. En vers. Personeel dat met je meedenkt

Mila
20 maart 2026

We halen altijd sushi of pokebowls bij Mizu. Altijd super lekker en snel!

H. Giskes
15 maart 2026

Zoals altijd zeer goede shusi

I
15 maart 2026

Prima sushi vergeleken met de rest in Tiel maar niet zo denderend helaas. Bestelling was ook koud ondanks dat ik het heb opgehaald en in de opmerkingen had gezet.

Lianne
14 maart 2026

Sushi box besteld samen met mijn dochter. Sushi was heerlijk en de bezorging was top en snel. We gaan zeker nog een keer bestellen.

Thekla
13 maart 2026

Heerlijke sushi

Rianne Geluk
10 maart 2026

Heerlijke pokebowls! Super verse kwaliteit Online besteld en alles stond op tijd klaar. Aanrader!

Ramon
9 maart 2026
Hans
8 maart 2026

Goeie kwaliteit, sushi wordt a la minute gemaakt, crunch is ook echt crunch!

Brig
8 maart 2026

prima verzorgd en lekkere gerechten

Patricia
7 maart 2026

Het was weer heerlijk zoals altijd bij Mizu Vriendelijke bezorging

Kim
6 maart 2026
Stefanie
2 maart 2026

Netjes op tijd! En het was weer heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Rooijen
27 februari 2026

Zoals altijd lekker maar jammer dat er weer geen gember en wasabi bijgeleverd werd ondanks uitdrukkelijk verzoek

Henk Bouwens
23 februari 2026

Wij hebben heerlijk gegeten, alles was super vers.

J. Bogaart
22 februari 2026

Voor de 2e keer geen eetstokjes en sojasaus erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H Giskes
16 februari 2026

Wederom heel erg lekker gegeten!

Simon
15 februari 2026

Over heerlijke spicey en normale crunchy kip poke bowls met eveneens verrukkelijke crispy zalm futo maki’s. Perfecte balans van rijst en toppings! Wederom bedankt voor heerlijke etenšŸ™

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jumme
15 februari 2026

Besteld om 20:10 afhaaltijd was 20:40 we waren daar moesten we 15 min wachten daarna vroeg ik of het klaar was moesten we nog langer wachten prima dat het druk is maar dan bel je dat het langer duurt lijkt mij stonden buiten te wachten een uur lang

P
15 februari 2026

Op 14-02 om 18:56 een bestelling plaatsen en uiteindelijk om 20:10 uur gebeld om te vragen of de bestelling nog lang ging duren. Kreeg te horen dat ze nog niet aan de bestelling waren begonnen vanwege drukte. Hier heb ik natuurlijk begrip voor maar vind het wel kwalijk dat er niet zelf contact op genomen is dat het langer gaat duren. Uiteindelijk om 21:00 zelf gebeld (was ook nog geen mail binnen dat het onderweg was) dat de bestelling geannuleerd mocht worden. Ik kan niet begrijpen dat je je klanten ruim 2 uur laat wachten zonder zelf contact op te nemen dat de bestelling langer gaat duren. Dat de bestelling een uur vertraagd is kan ik nog indenken maar ruim 2 uur is echt niet normaal!!

Patries
11 februari 2026

Snel, vers en superlekker

Yvonne
9 februari 2026

Altijd keurig op tijd en super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bea
9 februari 2026
Heerlien
8 februari 2026

Het was weer smullen, graag tot de volgende keer.

Patricia
7 februari 2026

Het was weer heerlijk, de pokebowl! Vriendelijke bezorger.

Ab
6 februari 2026

Erg lekker en mooi op tijd

Danny
6 februari 2026

Weer top gegeten šŸ‘

Bas
2 februari 2026

Alles weer prima voor elkaar

Anoniem
31 januari 2026

Supersnel en good foodšŸ‘šŸ»

JosƩ Eggink
31 januari 2026

In een woord geweldig!!!

Bloem
31 januari 2026

Top!

Maryan
27 januari 2026
J
27 januari 2026

Snelle bezorging en uitstekende kwaliteit en uitstraling!

Alie Janssen van Doorn
26 januari 2026
Ron K
24 januari 2026

Was lekker en volgens afspraak in de bestelling keurig op tijd bezorgd. Dat hebben we bij andere partijen in Tiel heel anders ervaren in het verleden. HELEMAAL TOP DUS!

Nathalie
22 januari 2026

Het was weer genieten van de heerlijke sushi, zoals altijd. Snelle service en vriendelijk personeel.

Schotsman
22 januari 2026

Heerlijke sushi, perfecte bezorging!

Remco
21 januari 2026

Alles was super lekker en vriendelijke en goeie bezorging

AdR
20 januari 2026

Beste Sushi in Tiel. Goede vriendelijke bezorging. Wel jammer dat je bij een bestelling van € 70,- bezorgkosten moet betalen. Verder geen klachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Keijzer
18 januari 2026

Bezorger was op tijd en het eten was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amber Zondag
18 januari 2026
Ruud
17 januari 2026

Gisteren weer genoten van de heerlijke, verse sushi. Wij hadden de winterbox en de vega box, deze keer. Snel en vriendelijk bezorgd.

Tiel
16 januari 2026

Aardige bezorger, sushi was heerlijk en vers, de kip en zalm sashimi ook. Prima maaltijd

Jamie
15 januari 2026

Lekkerste sushi in Tiel!

Bianca
11 januari 2026

Weer heerlijk gegeten. De salmon pokebowl was erg lekker. Ook de sushi is hier altijd fantastisch.

Kyra
28 december 2025

Altijd heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Bogaart
25 december 2025
Angela
25 december 2025

Weer zoals altijd top!

Hanny
20 december 2025

Heerlijk gegeten. Tip: aangeven wat gemiddeld voldoende is voor bijv een avondmaaltijd voor 4 personen.

anoniem
17 december 2025

De beste van Tiel en omstreken!

Peter en Diana
15 december 2025

Het was weer heerlijk Bedankt

Lynn
14 december 2025

Zoals altijd weer prima!

Linda
14 december 2025

Bestelling stond op 19.00. We hebben de bestelling om 18.53 opgehaald en stond al klaar eten was koud toen we thuis kwamen.

Daisy
7 december 2025

Bezorging pas naar een uur, ook geen update over de bestelling die kwam naar een uur nadat we het eten al op hadden. Dit keer was de bezorging echt te lang jammer! Want zo'n lange bezorging nog niet mee gemaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
7 december 2025
P.
7 december 2025

Heerlijke sushi!

Danielle
6 december 2025

Lekker als altijd! Absoluut geen betere sushi of poekebowl in de wijde omgeving!

Alinda van de Veen
4 december 2025

Smaak is heerlijk!

Yvonne
30 november 2025

Nou zeker weten een groot compliment. We bestellen wel vaker bij jullie en het eten is heerlijk en de bezorging altijd op tijd!

Juul
27 november 2025
H.K.
26 november 2025

prima, zoals altijd

Patricia
24 november 2025

Pokebol zalm met pittige mayonaise besteld en was echt heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heerlien
22 november 2025

Het was weer heerlijk.

AdR
16 november 2025

Altijd prima kwakiteit. Echter twee euro bezorgkosten bij een bestelling van ruim €70,- vind ik iets overdreven.

Daphne
15 november 2025

Het was weer uitzonderlijk lekker en op tijd geleverd

R
14 november 2025
Nicole
10 november 2025

Heerlijke spicy pokƩ bowl! En keurig op tijd.

Bas
9 november 2025
Danny
8 november 2025
H.K.
6 november 2025

alles tip top

M van der Hoest
28 oktober 2025
Chloƫ
26 oktober 2025

Super lekker zoals altijd :)

AdR
25 oktober 2025

Altijd prima Sushi en netjes bezorgd!

Peter
19 oktober 2025

Dik in orde! Twee poke bowls gehaald, waren erg lekker en precies genoeg

Heerlien
18 oktober 2025

Helaas de wakame zeewier salade wel betaald maar niet ontvangen en geen tijd om terug te gaan voor de visite zou arriveren helaas dus balen! Alle voorgaande bestellingen wel netjes dus toch drie sterren.